It's friday

Ja, äntligen fredag! Egentligen spelar det mig ju absolut ingen roll, eftersom inte jag jobbat ett enda pass den här veckan, men idag kommer Flash hem! Så blir att bege sig till stallet runt halvfyra tiden. Tyvärr måste jag rida min lilla snutte ikväll också, men han får stå inne och vila lite ett tag efter att han kommit. Imorgon kommer det ju nämligen en kvinna och provrider Flash, och det kan ju kännas lite skönt att ha känt på honom iallafall en gång innan visning.

I övrigt har jag inte gjort många knop idag, mer än att ha legat och gjort utbildningar på Statoil på datorn, plus blivit oerhört sugen på att fixa lite med min stackars bil som ställer upp i ur och skur(nästan iaf...). Han skulle behöva sig en rejäl tvätt o lite oljefix o styr. Blir att boka in i kalendeln.

Ligger även och glor som en idiot på alla hästsidor efter en allroundhäst att ta hem på foder, till tävling. Vill att den ska gå minst 110, och ha kunskaper för LA, behöver inte ha tävlat så långt. Byten befästa, känslig för hjälper, hinderklok, lugn och harmonisk. Gärna läromästare, eftersom jag inte har så mycket till självförtroende kvar när det gäller hoppningen. Sitter ni på "min" häst och är sugna på att ha ett fodervärds-samarbete? Då vet ni vart jag finns!

Borde gå och diska och fixa mig iordning nu, men Greys avsnitten lockar något otroligt.. Jobbigt att vara jag alltså..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh tack så jätte mycket :)Nej han skjuter ju ifrån ganska rejält så man hoppar ju lite ur sadeln ibland. Haha! :)

2011-09-09 @ 21:42:33
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: nathalie

Självklart hjälper jag er och coachar, vi får ta det när jag kommer hem från Grekland! :) Hur såg han ut och kändes idag?? <3

2011-09-09 @ 21:51:23
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0