I'm sexy and I know it

Nu har jag segat ihop och inte uppdaterat på ett tag! Dags att ta tag i detta nu! Sedan sist har jag bland annat haft 2 tjejer som provridit Flash, varav den ena kändes riktigt bra och hon ska komma tillbaka på tisdag och hoppa honom! Sedan har jag ju tagit hand om Nathis fina Challe, och där inräknat börjat gråta när jag satt upp på henne. Vilken fantastisk häst. De var så himla himla underbart att sitta upp på en häst i rätt storlek och inte känna mig urusel på att rida. Så Nathalie och hennes fina har räddat mig från ridningens undergång och djupa mörker!

Sen har jag varit och provridit två hästar. Den första var verkligen ingenting för mig, den hade inte alls den utbildningsnivån jag önskade, och var inget att rida dressyr på alls. Jag vill ju tävla både hoppning och dressyr! Men! Häst nr 2 var helt fantastisk. Inte fullt så stor som jag önskat, men hade allt det jag ville ha, och fick mig att känna mig kanonsäker i hoppningen. Kan hända att jag lägger ut en liten film när vi skuttar lite!

Så just nu önskar jag av hela mitt hjärta och själ att tjejen som provred Flash idag vill ta hem honom, så jag kan ta hem den här lilla pollen och tävla och träna med. Det vore så himla himla bra. Jag känner sånt sug och sånt hopp! Hoppas med mig nu alla ni som läser!

På lördag blir det att kolla på Nattis som tävlar, samt att jag ska föröska smyga in mina videos på mig och Putte så Nathalie kan säga vad hon tycker. Känns alltid bra att man har filmat så man kan visa och få fler åsikter.

I övrigt blir det jobb i helgen, känns inte jätte peppigt just nu, men jag älskar ju mitt nya jobb på Statoil så de kommer nog bli roligt! Nu när jag börjat komma igång med träningen hoppas jag på att kunna hänga med Lina på gymmet lite. Alltid roligt att få lite extra motivation och sällskap!

Håll nu tummarna för mig alla! På att det löser sig med Putte och Flash!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh men vad roligt!! jaa ta med kameran så får jag se :) Hoppas tjejen som verkade bra vill ha flash då så du kan ta hem en ny och komma ngn vart med! :) Jag rider 10,18 imorgon, men är väl i stallet runt 8 kanske :) När kommer du? PUSS!

2011-09-23 @ 13:19:52
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/
Postat av: Lina

Jodå, vi hade en himla tur så han mår bättre och bättre nu, sen kommer det såklart ta tid nu med rehabilitering o så! Jaa jag kanske skulle komma till Nattis lördag kväll en sväng efter jobbet, hörde att du skulle sova där så då kanske vi ses? Om det inte blir för sent kanske vi kan promenera lite då? :D

2011-10-06 @ 15:13:39
URL: http://linasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0