Crawl

Idag är en så kass dag, 21-års kris, identitestkris, allting med kris, kaos och katastrof hemsöker mig. Därför ska jag försöka att inte fastna i det här blogginlägget, med risk för att dra ner alla i deprissionsträsket.

Har iallafall,(nu ni, försöker tänka positivt) hittat tre kurser på komvux, eller Infokomp som jag skulle vilja läsa för att kompletera att jag bara har extra jobb. Det är tre kurser som jag skulle döda för att läsa, så får se om jag lyckas knipa dom, och därmed lite extra klirr i kassan. Litteratur och Litteraturvetenskap, Kultur och konstanalys samt Kultur och Idehistoria! Sånt där som jag skulle döda för att kunna, men aldrig skulle få för mig att plugga en utbildning för.

Nu borde jag ju självklart avsluta blogginlägget innan jag börjar grina om hästen jag skulle döda för, hur mycket jag vill träna och gå ner i vikt, hur lite pengar jag har, hur irriterad jag blir på att mitt liv suger just nu och att jag känner att jag inte har någonting att sträva efter eller brinna för. Så det är väl det jag gör nu.
Avslutar blogginlägget innan jag börjar gråta om allt kaos.





Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa jag kanske får byta, den andra tjejen skulle kolla:) Ska du inte hänga med på zumban på tisdag då?

Vad tråkigt att det inte fungerade:( Jag vet ju precis hur du känner eftersom jag nyss sålde Bullen. Man känner sig så hemsk, skitjobbigt är det! Men det är så dyrt och tidskrävande så man måste ju få ut något själv av det för att det ska vara värt allt slit, så jag förstår dig!

2011-09-08 @ 16:34:34
URL: http://linasjosten.blogg.se/
Postat av: nathalie

gumman då! <3

2011-09-08 @ 20:01:31
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0