20110916

Bra dag idag! Blev en ordentlig sovmorgon och åka till stallet till tio. Jag fixade åt Flash, och skrittade 30 min så hans muskler får återhämta sig från 2 dagars intensivt galopparbete. Golli var med och sprang runt och chillade. Sen blev det iväg till Challe, gud va underbart de kändes med en hel hästförmiddag! Mockade och styrde sen tog jag, Goliat och Charlie en promenix! Superfint väder ute också. Därefter blev det lite lätt på cyklen på gymmet. Måste ju komma igång lite lätt nu till en början, saknar att träna.

Kom hem till halv två, har ätit, tittat på ett avsnitt Greys och vilat lite med the animals här hemma. Blir att byta om och iväg till Statoil för ett pass 16-21. Imorgon blir det uteritt på Challe och longering av Flash.

På söndag åker jag och mamma till Jönköping för att provrida polle, och på måndag blir det Boxholm. SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa det förstår jag, box är kanske inte det bästa att komma igång med då :P Ja jag är på gymmet ganska mycket så det går säkert bra nån dag, vilken dag och tid passar dig bäst? :)) Kanske kan få ditt mobnr så kan vi höras av?

2011-09-18 @ 09:33:11
URL: http://linasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0