20110913

Jag och Golli var hos Challe vid 800 imorse, vi tog in henne från hagen, lerig och fin och fixade och styrde så hon var tjusig när vi skulle kliva av hos Sophie och hovslagaren. Challe klev snällt in i transporten, och vi styde kosan mot Svärtinge! Allting gick super bra, men märkte att bilen "vobblade" lite, o jag tyckte det var jätte lustigt. Okej att vinden kan ta tag i bilen och så, men de här kändes jätte konstigt! Det var först när jag kom hem till Norrköping igen och knappt kunde hålla upp bildörren som jag fattade att det blåste sjukt mycket! Haha, fick knappt ut mina grejer ur bilen!

Efter hovis, där vi fick fika, vart det hem och lämna Challe i hagen, mocka och fixa vatten o mat åt både Challan och Flash. Därefter blev det en fika med farmor.

Somnade på soffan, vart en lång dag i stallet, gick upp sju och var inte färdig i stallet förr strax efter ett och då red jag inte ens! Därefter blev det att diska och styra lite. Borde städa mitt rum, men det får bli imorgon. Imorgon blir det dressyr på Flash, och sen hoppas jag på att kunna köra ett lätt pass på gymmet! WIE!

Ska eventuellt åka till Jönköping i helgen och provrida en liten häääst, får se om jag får med mig mamma, annars blir det nog tajt. Vill ha en second opinion och kamera-man om jag ska åka. Så mamma, min vapendragare, om du läser det här, SNÄLLA åk med mig :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Lyckades inte byta så nån box blev det ju tyvärr inte, men gymmar du på sports nu eller? :) Kanske kan träna lite samtidigt nån dag? blir lite tråkigt att köra själv jämt tycker jag:)

2011-09-15 @ 19:40:22
URL: http://linasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0