17 seconds

Vilken fullspäckad helg! Har varit fullt ös, medvetslös.. I lördags var jag med Pernilla på Åby, och suktade efter i stort sett varenda häst där. Var grymt ledsen över att jag inte kunde vara med.. Sen skulle jag tydligen jobba, utan att jag fått reda på det! Som tur var fick jag reda på det i tid nog att omboka visningen av Flash till idag, ruscha ner till stallet och jogga Flash, hem o slänga i mig mat och sen till jobbet 15-21.

Idag blev det uppstigning 0450... Upp o göra matsäck, iväg och ha utsläpp i stallet och sen vidare till Nathalies stall, där jag landade 0600. Jag hängde med henne på dressyrtävling i Norsholm. Så även idag fick jag en rejäl dos med tävlingsabstinens.. Dock hade jag inte velat tävla idag, noll koll från arrangörerna. Domaren var försenad och man sa till oss att klassen skulle starta en viss tid, vilken sedan startade en hel kvart innan den tiden. Riktigt dåligt! Men Challan och Nathalie gjorde det bästa de kunde av förutsättningarna, dvs 2 framridningar varav den ena blev jätte stressig då de som sagt freestyla sönder med starttiderna..

Gud va fina dom är ihop! Så himla synd att det blev så tokigt idag. De är så man tappar andan när de glider runt där på banan! AVIS!

På tisdag ska jag och Challan hänga lite ihop, vi ska åka lite bil till hovslagaren i Svärtinge när Nathalie är i Grekland. Ska bli superkul, för jag har ju en liten thing för att åka med hästtrailer ;D Enda gången i mitt liv jag känner mig vuxen, förutom när jag handtvättar. Haha! Så på tisdag ska jag och Charlie leka vuxna!

Nu har jag tagit en powernap sen tävlingen, ska ta något att äta och fixa mig iordning för att åka ner till stallet och visa Flash vid tre. Håll alla tummar nu!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Gulle dig!! härligt att challan skötte sig :) Vad äre för häst du ska kolla på? :D Nu blev ja ju jätte nyfiken! :D <3

2011-09-20 @ 17:44:16
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0